fredag 1. mars 2013

Anno 2013 - nostalgi i sjøkanten






Et sted på Tysnes i Sunnhordland

14 kommentarer:

Inger-M sa...

Flott post!

Fotofrua sa...

Hallo kjære du.
Herlige bilder.
Jeg er veldig glad i slike bilder.
(kanskje fordi jeg begynner å bli nostalgisk sjæl)hihihi.
Men det skal du ha, du er er dyktig fotograf.

Ha en knuppers dag da og klems fra meg.

Lottas Fotografi sa...

Helt underbara bilder! Ljuset och det gamla trät gör sig så fint tillsammans. Så många fina motiv du har i din närhet :)
Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram Lotta

Anonym sa...

Oj vilka fina bilder på gamla hus och saker. Idag har det trummats här på morgonen. Ha det bra !

Irma sa...

Great photos Iren, very beautiful in black and white, my compliments.
Greetings Irma

Kathrine sa...

Å, her skulle jeg gjerne vært! Elsker gamle hus/naust.

Flotte bilder!

:)

Ronnie sa...

Underbara bilder i härlig nostalgimiljö ! Gör sig fint i svartvitt !

Leonora sa...

Så koselige bilder! Ja jeg har vel sagt rundt hundretusen ganger at jeg har et stort ønske om å bo ved havet, et ønske som ender ved Mjøsa :-) Men nå er det snart sommer og jeg kan reise til havet og sommersted :-)

Anne-Liss sa...

Du er flink med kamera, flotte bilder.

Waldameise sa...

Interesting and beautiful black and white photos ... like me very much, Irèn. Nice Weekend!

Kleppanrova.com sa...

Vakre bilder fra gamle hus, det elsker jeg også. Fine utsnitt og teksturer.
fra Ingun

Anne sa...

ÅÅÅÅ bare digger!!! slike gamle trenaust og sjøhus Irèn, en stemning så spesiell, som om en med ett flyttes generasjoner tilbake i tid, enormt! Derfor fint du har publisert dem i sort hvitt også :-) Likte hele serien jeg faktisk.

God helg ønskes deg herfra.

Fjällripan sa...

ÅÅÅ så vackert! De passar verkligen bra i svart vitt! :)

Christine's foto sa...

Supre bilder Irën.
Ska sei du e ivrige med Canon'en for tidå, eg tror eg må venta te eg har ferie, her går det i jobbing, jobbing og jobbing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...